Do portfolio 38PR & Content Communication dołączyła kolejna marka farmaceutyczna z grupy Valeant Pharma Poland – Tasectan. Agencja odpowiada za kompleksowe działania contentowe dla marki, tj. działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Od lipca realizuje kampanię biegunK, która ma na celu oswoić temat biegunki.
Tasectan to innowacyjny wyrób medyczny, który szybko rozwiązuje problem biegunki. Dostępny jest w formie kapsułek dla dorosłych i saszetek dla dzieci, dzięki czemu można go podawać nawet niemowlętom od 3 miesiąca życia. I dlatego głównie do rodziców kierowane są działania komunikacyjne podejmowane przez 38PR & Content Communication.
Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie ponad 30 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Bakalland, Centrum Medyczne Damiana, Gatta, Pizzaportal.pl, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, Zamek Topacz i Valeant Pharma Poland.
Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych marek m.in.: SkyCash, Geberit, Koło, Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Instytut Mikroekologii, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab oraz produkcji telewizyjnych m.in.: „Rinke za kratami”, „The Voice of Poland”, „The Voice Kids”, „#Supermodelka Plus Size”, „Pierwsza randka”, „Kocham Cię Polsko”.
Więcej informacji znajdą Państwo na www.38pr.pl
Link do strony artykułu: https://wm4.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/38pr-content-communication-wraz-z-marka-tasectan-oswoi-biegunk